Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Enterpreneurship, Finances and Management Competition

Entrepreneurship, Finances and Management was a competition addressed to economic sciences students held for 22 years, since 1997 until 2018. In this competition students verified their knowledge and skills standing up to practical problems occurring in enterprises and tried their hand at negotiations. Winners were awarded attractive financial prizes.

The aim of the competition was to promote integration of knowledge in management and finances, whereas its main objective was to verify the knowledge and skills acquired at university studies and to check their use in practice.

The competition was addressed to students of the 3rd year of full time 1st degree studies or uniform master’s degree studies in economics, finance and management. Each university / department was represented by only 1 team. The team was comprised of at least 3, and not more than 5 students.

The competition was held in stages. The first two days were devoted to two stages of the competition during which participants analyzed cases provided especially for the event and prepared their reports recommending solutions to the presented problems. Each day ‘case study’ referred to a different aspect of corporate operation. Only two teams got to the last third stage of the competition. The winning teams entered into negotiations that were conducted according to the guidelines given by an expert.

The winners were awarded attractive financial prizes, and the competition had been unfailingly popular among students. Participants representing 5 best teams were awarded.

1700 students representing universities from all around Poland had taken part in 22 editions of the competition.

The sponsor of prizes in the competition was the Kronenberg Foundation at the Citi Handlowy Bank. The whole event was sponsored by the Polish-American Freedom Foundation.

Prizes awarded in previous competition editions were also financed by Narodowy Bank Polski and the Narodowy Bank Polski Foundation.